berty

Direktlänk till inlägg 1 januari 2018

ESKEETIIT

Av Midnight Moon - 1 januari 2018 18:00

Gott nytt år på er!

Igår spenderade jag nyår hos Sehlina. Vi hade väldigt kul även fast det bara var vi. Jag insåg hur bra hon var på att dansa och hur stel jag är, lmao. Drack inte så mycket, ba lite. Enligt mig har man roligare när man inte är full. Dessutom kollade vi nästan en hel säsong av Swedish Dicks x´D Fett bra serie!

Imorgon kommer Villi ♥♥ Som jag har saknat honom *^* Han stannar till fredag. Tiden går alltid såååå långsamt dagen innan. Förmodligen imorgon innan han kommer också. Uhhh. Men han är ju såklart värt det ♥

Jag klarade mig genom hela året. Det svåraste året någonsin. Min mentala ohälsa har varit mer ostabil än någonsin. Men många saker har varit väldigt bra också. Det bästa i år var min pojkvän. Love you so much Villi <3 Omg skriver ju typ det i varje inlägg men men xD

Det här blev ett ganska kort inlägg, men hoppas ni tyckte om det ändå~ ^-^

Ha ett riktigt bra år för det är ni värda!

XOXO


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Midnight Moon - 29 januari 2018 16:49


Hej, hej! Jag har gått och blivit sjuk :( So sad. Idag var jag på "kreativa måndagar". En grupp där man håller på med olika former av konst, skrivande ect. Det var första gången så vi presenterade oss mest för varandra. Tror jag fick en ny vän ocks...

Yee

Av Midnight Moon - 24 januari 2018 11:14


Hej, hej. Förlåt att jag inte varit aktiv på länge. Men medicinerna har verkligen strulat. Jag har varit så trött och velat gå och sova redan kl 5 på dagen. Varit tvungen att tvinga mig att vara uppe. Så har inte mått så jättebra precis. Jag sakn...

Av Midnight Moon - 7 januari 2018 12:48


Hej, hej~ Just nu mår jag inte så bra... Villi har åkt hem och jag saknar honom så ♥ Vi har haft det så kul de senaste dagarna! Jag längtar till nästa gång vi träffas. Jag köpte en ny skrivbok. Det är Elsa (Frost) på den och den blinkar *...

Av Midnight Moon - 30 december 2017 23:44

Trigger warning Hej, hej, det är sent. Men jag vet att jag inte kommer kunna sova. Har fått sån separation ångest på sistone. Men om 3 dar kommer Villi (love you, vet att du läser det här mitt i natten xD). I förrgår var jag på ungdomslussen ig...

Av Midnight Moon - 21 december 2017 15:52


Hej. Just nu är min separationsångest på topp, tyvärr. Hela min kropp gör ont och jag är så trött. Är det någon av er som har tips mot separationsångest specifikt? ♥ (Som inte är att prata i telefon eller videochatta, ni fattar) Det var en j...

Translate

Presentation


Psykfall Deluxe
Hej och välkommen till min blogg! ♥
Jag heter Midnight och är 15 år gammal.
Ickebinär (Hen)
Depression
Mode
Ångest
Ect.

       

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards