berty

Alla inlägg under januari 2018

Av Midnight Moon - 29 januari 2018 16:49

Hej, hej!

Jag har gått och blivit sjuk :( So sad. Idag var jag på "kreativa måndagar". En grupp där man håller på med olika former av konst, skrivande ect. Det var första gången så vi presenterade oss mest för varandra. Tror jag fick en ny vän också :) Det var inte lika läskigt som jag trodde det skulle bli. 

Jag är sååå trött och mitt huvud gör ont. Var på second hand nyligen och hittade 6 mangor jag älskar. Den var sån tur! :D De brukar aldrig ha manga där. Jag fick en bukett med rosor av min mamma och jag e mer obsessed med rosor än Gunilla Persson. Så liksom, yay!

Jag vet att jag skriver om pojkvänsberty 24/7 här. Men han är en så stor del av mitt liv <3  Om 16 dagar träffas vi förmodligen. Längtar så mycket :´)

Jag tycker om att prata om min psykiska ohälsa som en resa. En resa som nyss börjat. Det är som om jag skriver en bok i mitt huvud lol. Men vem vet? Någon dag kanske det blir något av det ;)

Men ni får ha det bra! :))

XOXO


 

Yee

Av Midnight Moon - 24 januari 2018 11:14

Hej, hej.

Förlåt att jag inte varit aktiv på länge. Men medicinerna har verkligen strulat. Jag har varit så trött och velat gå och sova redan kl 5 på dagen. Varit tvungen att tvinga mig att vara uppe. Så har inte mått så jättebra precis.

Jag saknar pojkvänsberty ♥ Vi ska förmodligen träffas på alla hjärtans dag ^^ Men det e så lååångt dit ;-; Han är seriöst bäst och betyder så myckeet. I know you läser too xD

Jag har börjat lyssna mycket mer på MCR *^* Ja, jag e emo. Nu ser jag ut som ett igen å. Men hur är det med er? :3

På fredag börjar jag på kulturhuset jag pratat om.

Jag försöker hitta någon att vara med idag. För jag vill inte vara ensam :( Jag känner mig ensam...

Det är så jobbigt att inte ha något nära att längta till. Plus att jag försöker vara ren (självskada) igen. Har ett vent konto på Instagram (@mental.darkness). Rapportera inte, ba blocka.

Men nu ska jag gå tillbaka till mig sorgliga liv. Så hörs vi ♥

XOXO


 


Av Midnight Moon - 7 januari 2018 12:48

Hej, hej~

Just nu mår jag inte så bra... Villi har åkt hem och jag saknar honom så ♥ Vi har haft det så kul de senaste dagarna! Jag längtar till nästa gång vi träffas.

Jag köpte en ny skrivbok. Det är Elsa (Frost) på den och den blinkar *^* I love it! Har börjat skriva dikter i den och målat lite (mest könsorgan för jag är 3 år gammal).

På måndag ska jag tillbaka till ungdomsslussen och fylla i något slags papper om mig. Jag längtar till att komma ut och göra något på dagarna. Jag orkar inte må såhär längre.

Jag vet att det här blev ett super kort inlägg men ville mest bara önska er en bra nästa vecka så hörs vi ♥

XOXO


(Asså fråga inte hahahah x´D) 

Av Midnight Moon - 1 januari 2018 18:00

Gott nytt år på er!

Igår spenderade jag nyår hos Sehlina. Vi hade väldigt kul även fast det bara var vi. Jag insåg hur bra hon var på att dansa och hur stel jag är, lmao. Drack inte så mycket, ba lite. Enligt mig har man roligare när man inte är full. Dessutom kollade vi nästan en hel säsong av Swedish Dicks x´D Fett bra serie!

Imorgon kommer Villi ♥♥ Som jag har saknat honom *^* Han stannar till fredag. Tiden går alltid såååå långsamt dagen innan. Förmodligen imorgon innan han kommer också. Uhhh. Men han är ju såklart värt det ♥

Jag klarade mig genom hela året. Det svåraste året någonsin. Min mentala ohälsa har varit mer ostabil än någonsin. Men många saker har varit väldigt bra också. Det bästa i år var min pojkvän. Love you so much Villi <3 Omg skriver ju typ det i varje inlägg men men xD

Det här blev ett ganska kort inlägg, men hoppas ni tyckte om det ändå~ ^-^

Ha ett riktigt bra år för det är ni värda!

XOXO


 

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation


Psykfall Deluxe
Hej och välkommen till min blogg! ♥
Jag heter Midnight och är 15 år gammal.
Ickebinär (Hen)
Depression
Mode
Ångest
Ect.

       

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards