berty

Direktlänk till inlägg 7 december 2017

Ännu ett bad.

Av Midnight Moon - 7 december 2017 15:40

Hej,

just nu har jag väldig ångest. Så jag tänkte skriva av mig. Förhoppningsvis blir det lite bättre.

Idag har jag varit på BUP. Jag var jättetrött och mådde illa. Det var väldigt jobbigt. Dessutom fick jag en ångestattack innan, för min "läkare" (eller vad hon nu är lol) kom inte i tid. Jag mådde illa för jag har börjat äta mycket mindre på sistone. Jag känner ingen lust att äta och tanken gör mig mer illamående. Det beror förmodligen på min medicin. Men idag efter BUP, så fick jag i mig en måltid.

Idag kom jag ut för mina vänner som trans (ickebinär). Det betyder att jag inte känner mig som en man eller kvinna. Men är någon ens förvånad. Jag är ju en alien så, hah. Mitt pronomen är nu "Hen".
Jag tog ett bad för någon timme sen, med ännu en badbomb. Det var grön te doft. Men jag tyckte om jordgubb mer. Det hjälpte ännu en gång mot ångesten.
Just nu har jag blond/orange/brunt hår ;-; Det är inte vackert precis... Men ska färga det rött när morsan kommer hem. För hon tror jag kommer kladda ner allt ::)) Så det blir nice å se~

Mitt självskadebeteende har ökat... Men jag försöker verkligen sluta. Imorgon ska jag ju till min kille, så det blir nog bättre då. Jag måste åka 6 timmar för att komma upp dit och jag har ångest över det. Men det är värt det ♥ Blir iallafall skjutsad de första 4 timmarna. Jag har aldrig varit så långt upp i Sverige Cx Jag stannar där till söndag. Jag längtar så mycket!! *^*

Jag har inte fått någon praktik än :/ Så sitter fortfarande hemma typ varje dag och tråkar lol. Men snart är det jul. Nej usch, det ger mig ännu mer ångest. Så mycket folk... Hatar att vara social runt massa människor.
Men ni får ha det bra, så syns vi~

XOXO


 

 
 
Indianbarnet

Indianbarnet

10 december 2017 19:13

Duktigt av dig att komma ut som trans för dina vänner! 💓 Är stolt över dig!🎉 Och din blogg är jättefin på alla sätt! 😘💓🎁

http://aventyrsbloggen.bloggplatsen.se

Midnight Moon

14 december 2017 13:51

Tack så jättemycket! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Midnight Moon - 29 januari 2018 16:49


Hej, hej! Jag har gått och blivit sjuk :( So sad. Idag var jag på "kreativa måndagar". En grupp där man håller på med olika former av konst, skrivande ect. Det var första gången så vi presenterade oss mest för varandra. Tror jag fick en ny vän ocks...

Yee

Av Midnight Moon - 24 januari 2018 11:14


Hej, hej. Förlåt att jag inte varit aktiv på länge. Men medicinerna har verkligen strulat. Jag har varit så trött och velat gå och sova redan kl 5 på dagen. Varit tvungen att tvinga mig att vara uppe. Så har inte mått så jättebra precis. Jag sakn...

Av Midnight Moon - 7 januari 2018 12:48


Hej, hej~ Just nu mår jag inte så bra... Villi har åkt hem och jag saknar honom så ♥ Vi har haft det så kul de senaste dagarna! Jag längtar till nästa gång vi träffas. Jag köpte en ny skrivbok. Det är Elsa (Frost) på den och den blinkar *...

Av Midnight Moon - 1 januari 2018 18:00


Gott nytt år på er! Igår spenderade jag nyår hos Sehlina. Vi hade väldigt kul även fast det bara var vi. Jag insåg hur bra hon var på att dansa och hur stel jag är, lmao. Drack inte så mycket, ba lite. Enligt mig har man roligare när man inte är fu...

Av Midnight Moon - 30 december 2017 23:44

Trigger warning Hej, hej, det är sent. Men jag vet att jag inte kommer kunna sova. Har fått sån separation ångest på sistone. Men om 3 dar kommer Villi (love you, vet att du läser det här mitt i natten xD). I förrgår var jag på ungdomslussen ig...

Translate

Presentation


Psykfall Deluxe
Hej och välkommen till min blogg! ♥
Jag heter Midnight och är 15 år gammal.
Ickebinär (Hen)
Depression
Mode
Ångest
Ect.

       

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards