berty

Direktlänk till inlägg 30 november 2017

It´s Britney Bitch

Av Midnight Moon - 30 november 2017 19:32

Tjeeena,

Så det är jag som är Midnight!

Ett helt ovanligt monster med mAsSa diagnoser :)

Men iallafall tänkte jag börja blogga igen, så det blir nice! Om ni vill att jag bloggar om något speciellt så får ni gärna skriva förslag i kommentarerna ;) Fast jag e ganska kreativ så det kommer förmodligen gå ändå haha.

Så, vad händer i mitt liv nu? Inte så mycket. På lördag får jag träffa min kille igen och det blir GREAT. Saknar honom så sjukt mycket </3 Sen så ska jag upp till honom helgen efter *^* #distans

Men ni får ha det så bra så syns vi~

Mina sociala medier står i min presentation.


 


 
 
Sagie

Sagie

30 november 2017 19:47

VÄLKOMMEN TILLBAKA TILL BLOGGVÄRLDEN FRU <3

http://Sagie.bloggplatsen.se

Midnight Moon

30 november 2017 22:03

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Midnight Moon - 29 januari 2018 16:49


Hej, hej! Jag har gått och blivit sjuk :( So sad. Idag var jag på "kreativa måndagar". En grupp där man håller på med olika former av konst, skrivande ect. Det var första gången så vi presenterade oss mest för varandra. Tror jag fick en ny vän ocks...

Yee

Av Midnight Moon - 24 januari 2018 11:14


Hej, hej. Förlåt att jag inte varit aktiv på länge. Men medicinerna har verkligen strulat. Jag har varit så trött och velat gå och sova redan kl 5 på dagen. Varit tvungen att tvinga mig att vara uppe. Så har inte mått så jättebra precis. Jag sakn...

Av Midnight Moon - 7 januari 2018 12:48


Hej, hej~ Just nu mår jag inte så bra... Villi har åkt hem och jag saknar honom så ♥ Vi har haft det så kul de senaste dagarna! Jag längtar till nästa gång vi träffas. Jag köpte en ny skrivbok. Det är Elsa (Frost) på den och den blinkar *...

Av Midnight Moon - 1 januari 2018 18:00


Gott nytt år på er! Igår spenderade jag nyår hos Sehlina. Vi hade väldigt kul även fast det bara var vi. Jag insåg hur bra hon var på att dansa och hur stel jag är, lmao. Drack inte så mycket, ba lite. Enligt mig har man roligare när man inte är fu...

Av Midnight Moon - 30 december 2017 23:44

Trigger warning Hej, hej, det är sent. Men jag vet att jag inte kommer kunna sova. Har fått sån separation ångest på sistone. Men om 3 dar kommer Villi (love you, vet att du läser det här mitt i natten xD). I förrgår var jag på ungdomslussen ig...

Translate

Presentation


Psykfall Deluxe
Hej och välkommen till min blogg! ♥
Jag heter Midnight och är 15 år gammal.
Ickebinär (Hen)
Depression
Mode
Ångest
Ect.

       

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards